Tribine na Sajmu turizma

septembar 25, 2012
0 Komentara

[singlepic id=28 w=320 h=240 float=]

Na predstojećem Sajmu turizma, Fakultet za sport i turizam – tims i Novosadski sajam organizuju dve tribine.

Prva će se održati 28. septembra u 10h u Master centru Sajma a tema će biti „Srbija, Vojvodina i Novi Sad u očima turističkih agencija Slovenije“. Diskusija će na jednom mestu okupiti relevantne subjekte iz oblasti turizma, iz Slovenije i Srbije, kako bi se razmenila mišljenja o aktuelnoj turističkoj ponudi Srbije, o problemima na koje nailaze, te o mogućim rešenjima pomenutih problema.

Moderator: Srđan Milošević, Fakultet za sport i turizam
Neki od panelista:
Ivo Mulec, Fakultet za sport i turizam, Turistička agencija „Van Gogh“, Maribor
Jasmina Beljan Iskrin, direktor Turističke organizacije Sremskih Karlovaca
Biljana Marčeta, vlasnik Turističke agencije „Magelan“

Druga tribina, 28. septembra u 12h, nosi naziv „Novi Sad: prestonica kulture pre Evropske prestonice kulture – Međusektorska saradnja kulture i turizma“. Tribina je posvećena analizi stanja u kulturi i kulturnom turizmu u našem gradu i ima za cilj da okupi lidere iz ovih oblasti na lokalnom nivou kako bi razmenili iskustva i stavove o razvoju kulturnog sektora i saradnji na relaciji turizam – kultura u gradu.

Na tribini će govoriti:
Zoran Pantelić (Centar za nove medije Kuda.org),
Vladimir Kopicl (inicijativa za kandidaturu grada za EPK),
Predrag Cvetičanin (Fakultet za sport i turizam),
Tijana Palkovljević (Galerija Matice srpske),
Zdravko Vulin (Studentski kulturni centar Novi Sad),
Petar Inić (Udruženje turističkih vodiča Novog Sada).

Moderator tribine biće Goran Tomka, predavač na Fakultetu za sport i turizam – tims. iz Novog Sada.

Tribina je podstaknuta skorašnjom inicijativom gradske uprave za kandidaturu Novog Sada za Evropsku prestonicu kulture. Pitanja na koja se očekuju odgovori od učesnika panela su: kakvo je stanje u kulturi u Novom Sadu danas; da li su kulturne institucije u gradu spremne za izazov kakav nosi Evropska prestonica kulture; da li i u kojoj meri različite organizacije ostvaruju saradnju; šta će Strategija razvoja kulture grada doneti; kao i u kojoj meri su turističke organizacije uključene u čitav proces i da li vide svoje mesto u njemu.