Marketing menadžeri i/ili informatičari (hoteli, ugostiteljstvo, restorani, klasteri, turističke organizacije, banje, turističke agencije…), studenti turizma, Web dizajneri
[tabs tab1=”Tematske celine” tab2=”Način rada” tab3=”Ishod” tab4=”Prijava”]
[tab]
- Razvijenost e-biznisa danas (uopšte i u turizmu) • Šta je CMS i paketi iz OpenSource okruženja
- Dizajniranje sadržaja Web sajta – Pro&Contra komentarisanje realizovanih sajtova
- Web marketing alati (baner, affiliate marketing, viral marketing, e-katalog, on-line upitnici…
- Geografski informacioni sistemi lokalne samouprave
- Funkcija GPS-a u turizmu
- Mogućnosti mobilnog poslovanja
- Globalni distributivni sistemi i druga pomagala (Amadeus, booking.com…)
- Praktične vežbe
- Evaluacija kursa
[/tab]
[tab]
Interaktivna nastava u formi radionice sa praktičnim prikazima realizovanih sajtova iz oblasti e-turizma (u računarskoj sali).
[/tab]
[tab]Upoznavanje sa mogućnostima CMS (Content Management Software) u funkciji osavremenjavanja poslovanja preduzeća i drugih subjekata u turizmu kao dela globalnih procesa primene tehničkih-tehnoloških inovacija u poslovanju.[/tab]
[tab]
[/tab]
[/tabs]