Kurs je namenjen zaposlenima u turističkim organizacijama, klasterima i drugim udruženjima, ali i svim zainteresovanim subjektima koji žele da unaprede svoje poslovanje.
[tabs tab1=”Tematske celine” tab2=”Način rada” tab3=”Ishod” tab4=”Prijava”]
[tab]
- Istraživanje tržišta potrošača
- Segmentacija tržišta
- Individualne karakteristike potrošača (motivacija, ličnost, ponašanje i percepcija potrošača)
- Društveni faktori ponašanja potrošača u turizmu (referentne grupe, društvena klasa, kultura i
podkultura) - Komunikacija sa potrošačima (strategije kominikacije i značaj društvenih mreža za razumevanje
ponašanja potrošača u turizmu)
[/tab]
[tab]
U toku rada biće primenjivan interaktivan rad u manjim grupama, simulacije realnih situacija, role play vežbe i rad na studijama slučaja.
[/tab]
[tab]
Sticanje osnovnih znanja iz oblasti ponašanja potrošača neophodna za primenu u praksi.
[/tab]
[tab]
[/tab]
[/tabs]