Radnici sa manjim iskustvom u oblasti prodaje turističkog proizvoda (agencije, hoteli, pansioni, hosteli) kao i svi oni koji stupaju u direktnu komunikaciju sa korisnicima turističkih usluga.
[tabs tab1=”Tematske celine” tab2=”Način rada” tab3=”Ishod” tab4=”Prijava”]
[tab]
- Ovladavanje pravilima i tehnikama uspešne komunikacije
- Veštine uspešne prodaje turističkog proizvoda
- Poslovna korespodencija
- Etička praksa u turizmu
- Komunikacija u kriznim situacijama
[/tab]
[tab]
Kroz interaktivni prikaz teorijskog okvira i praktičnu primenu naučenog (simulacija, role play metoda i druge tehnike) učesnici Kursa će biti u prilici da i na terenu, u sklopu outdoor activities, primene stečeno znanje.
[/tab]
[tab]Osposobljavanje kadrova za rad sa klijentima, direktnu prodaju i prezentaciju aranžmana kroz postulate uspešne komunikacije, za primenu etičkih načela u turističkom poslovanju, te prepoznavanje i prevazilaženje potencijalno kriznih i konfliktnih situacija u svakodnevnom radu.[/tab]
[tab]
[/tab]
[/tabs]